Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog
20 septembre 2014 6 20 /09 /septembre /2014 15:00

Après les velléités d'indépendance des Écossais et des Catalans, les Occitans se sont laissés annexer par le Groland (le fameux pays imaginaire de Canal +).

 

_MG_2859.JPG 

 

Après las envejas d'independéncia deus Escoceses e deus Catalans, les Occitans se deishèren anexar peu Groland (le famós país imaginari de Canal +).   

 

Salengro.jpg

 

Vendredi 19 septembre Salengro, président du Groland, déguisé en Général de Gaulle d'opérette est venu annoncer l'annexion de l'Occitanie au Groland à l'Oustal d'Oc de Toulouse.

 

 

 

Le divendres 19 de setembre Salengro, president deu Groland, desguisat en Generau De Gaulle de comèdia, venguèc anonciar l'anexion d'Occitània au Groland a l'Ostal d'Òc de Tolosa.

 

 

 CatinouSALENGRO.jpg

 

Rapidement, Catinou délaissa Jacouti pour se donner corps et âme au président grolandais, voulant sûrement imiter le président français dans ses frasques.

 

Lèu, la Catinon deishèc le Jacotin ende hèr potonasses au president grolandés, en tot voler segur imitar au president franchimand sas frascas.

 

Le président Salengro mangea quelques oignons de Mingecèbes et but de la Blanquette de Limoux pour sceller cette union.

 

Le president Salengro chapèc bèras cebas de Minjacebas, bevèc Blanqueta de Limós ende afortir aquera union.

 

Les forces militaires françaises étant occupées au Mali et en Irak, le rattachement du pays de Catinou et Jacouti aux délires fumeux du Groland fut rapide et joyeux.

 

 

Pr'amor que las fòrças militaras francesas chaupinan au Malí e en Iraq, le restacament deu País de Catinon e Jacotin a las holias descabestradas deu Groland estèc viste hèit e plan fotut.

 

OccitanieGroland.jpg

 

 

Le peuple de la ville rose, en liesse, accompagna dans une remontée triomphale de la rue St Rome le président Salengro dans une jeep aux couleurs de l'Occitanie et du Groland.

 

Le pòble de la ciutat ròsa, en granda gaujor, acompanhèc dins un seguici triomfau, a la carrèra Sent Roman, le president Salengro dins una jeep a las colors d'Occitània e de Groland.

 

 

SalengroCapitole.jpg

 

Étant sur la place du Capitole le président Salengro, sous les vivats du peuple toulousaing, nous montra de son doigt l'avenir radieux du Groland et de l'Occitanie pour le meilleur et pour le rire.

 

En èster sus la plaça deu Capitòli le president Salengro, ambe la clamor deu pòble mondin, mos mostrèc deu dit l'avénguer rajant deu Groland e de l'Occitània ende ne ríser.

 

Voir aussi l'article de presse / Véser tanbens l'article de premsa : La Dépêche du Midi 

 

Partager cet article

Repost 0
Published by Nicolau Rei Bèthvéder
commenter cet article

commentaires

Presentacion / Présentation

  • : País de Catinou (Saint-Lys / Sent Lis)
  • País de Catinou (Saint-Lys / Sent Lis)
  • : Site de l'association pour l'occitan à Saint-Lys / Siti de l'associacion ende l'occitan a Sent Lis
  • Contact

Recèrca / Recherche